لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هیگوایین : تیم های انگلیسی در عقب زمین مشکل دارند ؛ به تیم یوونتوس و کادر پزشکیش افتخار می کنم

هیگوایین : تیم های انگلیسی در عقب زمین مشکل دارند ؛ به تیم یوونتوس و کادر پزشکیش افتخار می کنم

گونزالو هیگوایین می گوید: یوونتوس میدانست که تیم های انگلیسی همواره شکاف هایی را در عقب زمین دارند و ما مجبور بودیم برای پیروزی مقابل تاتنهام از فضای پشت سر مدافعین بیشترین بهره را ببریم.

 

یوونتوس در دور رفت مرحله 1/8 پایانی لیگ قهرمانان اروپا در تورین با نتیجه دو بر دو مقابل تاتنهام متوقف شد و با این شرایط به دیدار برگشت در استادیوم ومبلی لندن گام نهاد که در ابتدا تاتنهام توسط هان سونگ مین در دقیقه 39 به گل رسید و موفق شد نیمه نخست با برتری پشت سر بگذارد اما در نیمه دوم یوونتوس به بازی برگشت و با زدن دو گل به دور بعد صعود کرد.

 

پیپیتا که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد به مدیاست پریمبوم گفت:

 

این یک مسابقه دشوار در برابر تیم قدرتمند تاتنهام بود تیمی که همیشه به بهترین شکل ممکن و تهاجمی بازی می کند، اما ما می دانستیم که تیم های انگلیسی همیشه شکاف هایی را در عقب زمین دارند و ما باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

 

او ادامه داد:

 

ما مجبور بودیم بیشتر از آنها برای پیروزی تلاش کنیم و اینکار را انجام دادیم. من برلی این پیروزی بسیار خوشحالم چراکه کامبک زدن در ومبلی و مقابل تیمی مثل تاتنهام اصلا آسان نیست.
من به این تیم و کارکنان بخش پزشکی آن افتخار می کنم، کسانی که تلاش کردند تا من امشب به فرم بازی برسم. همچنین از همسرم تشکر می کنم که در طول دو هفته گذشته با من کنار آمد با وجود اینکه درد وحشتناکی داشتم.

 

آیا این بدان معنی است که هیگوایین ازدواج کرده؟

 

نه! دوست دختر ولی من او را همسر صدا میزنم زیرا به زودی پدر خواهم شد، اما علیرغم داستان هایی که در آرژانتین ایجاد می کنند ما فعلا قصد گرفتن مراسم عروسی نداریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: